zjcl1

zjcl1's Profile Comments

Comments: 169, viewing 101 - 120

Jcjack96 wrote on Oct 1st, 2011 3:02am

zjcl1 wrote on Sep 30th, 2011 at 6:54pm :
http://www.google.com/search?tbm=isch&hl=en&source =hp&biw=1280&bih=551&q=kirk+cameron&gbv=2&oq=kirk+ cameron&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=234l4218l 0l4906l12l11l0l5l5l0l297l515l2-2l2l0

is this your dad? if it is, then i know him. like i don't know him know him. just i know who your talking about, i don't really know people by there names anyways.

i can't open the link. if he was on a tv show called growing pains then yep

quote

Jcjack96 wrote on Sep 29th, 2011 5:06pm

zjcl1 wrote on Sep 28th, 2011 at 9:00pm :
oh, the play all the small things, i miss you, rock show, first date, dammit(growing up).

and um if you don't mind me asking, who is your famous dad?

kirk cameron

quote

Jcjack96 wrote on Sep 29th, 2011 4:58am

zjcl1 wrote on Sep 28th, 2011 at 8:54pm :
hi, i seen you commented on my cover of carousel. im not mad at what you said. i was messing around with the settings(which suck horribly) and well that one sounded good when i heard it by ear, but after i recorded it, it sounded like crap. but yeah idc what you comment.

so um your a bassist, i just made an awesome bass tab for Blink-182's new song Up All Night. you should really try it out, if you like Blink-182.

ive never heard them before but they sound cool

quote

KitKat555 wrote on Sep 27th, 2011 3:32pm

zjcl1 wrote on Sep 27th, 2011 at 10:29am :
i made that tab. it was my first ever tab. im so happy. oh thats blink 182s new single from there new album, came out today, on the 27. the album is called neighbor hood.

Oh cool :D

quote

KitKat555 wrote on Sep 27th, 2011 2:24pm

zjcl1 wrote on Sep 26th, 2011 at 11:53pm :
look at this
http://tabs.ultimate-guitar.com/b/blink_182/up_all _night_ver5_btab_1095363id_26092011date.htm

look at who put it up.

Blink 182?

quote

KitKat555 wrote on Sep 25th, 2011 7:54am

zjcl1 wrote on Sep 23rd, 2011 at 2:00pm :
i kinda made it even today, she said that she could talk durring class, but i forgot to get up.

haha nice.

quote

KitKat555 wrote on Sep 23rd, 2011 5:40pm

zjcl1 wrote on Sep 22nd, 2011 at 10:50pm :
its fine, im used to it.

:hug:

quote

KitKat555 wrote on Sep 22nd, 2011 5:55pm

zjcl1 wrote on Sep 22nd, 2011 at 8:42am :
oh its ok though, shes always like this. she always goes oh i get on to talk tonight, here comes tonight, oh im kinda tired sorry, and gets off.

Aw...that sucks, :hug:

quote

KitKat555 wrote on Sep 22nd, 2011 10:41am

zjcl1 wrote on Sep 21st, 2011 at 11:50pm :
ugh im so mad right now, my gf said she was going to talk to me and never got on. UGH!!!!!!!!!!!!!!!

I am sorry...:hug:

quote

KitKat555 wrote on Sep 21st, 2011 1:25pm

zjcl1 wrote on Sep 21st, 2011 at 8:25am :
yeah, it was funny, my bro was wearing a dress.

:haha::haha: xD

quote

KitKat555 wrote on Sep 20th, 2011 1:31am

zjcl1 wrote on Sep 19th, 2011 at 7:15pm :
like its nothing. its just a couple people seeing if they can get some money off of it. and im just an extra, but i do alot in the movie for just being an extra. like they only have like 10-15 extras. and theres only like 10 main characters. and theres like no famous people at all.

Well still! Thats pretty awesome!!! :D

quote

KitKat555 wrote on Sep 19th, 2011 9:44pm

zjcl1 wrote on Sep 19th, 2011 at 4:34pm :
hey i havn't sent you a message over the weekend sorry. i was with my gf and i was filming a movie im in. so how are you?

I am okay-ish. lol
I run for CC and its raining and the rain is like freezing so we had to run in freezing rain. I thought I was gonna die! But other then that I am fine. And your in a movie? Thats so cool!! :D

quote

robbie.thecloud wrote on Sep 18th, 2011 10:29pm

zjcl1 wrote on Sep 17th, 2011 at 3:53am :
what add? and um not much what about you?
lol thanks for adding me to ur friends.and same lol

quote

KitKat555 wrote on Sep 17th, 2011 3:57am

zjcl1 wrote on Sep 16th, 2011 at 10:54pm :
um sorry i wasn't on today, i was to busy doing nothing. and almost forgeting to submit some of my school(homeschooled) and it was my first assignment to.

Its okay :)
Whats up?

quote

robbie.thecloud wrote on Sep 16th, 2011 10:07pm

hey dude thanks for the add whats up???

quote

the chalky one wrote on Sep 16th, 2011 4:06pm

whazzup??!?!?!?!?!?!?!

quote

KitKat555 wrote on Sep 16th, 2011 1:05am

zjcl1 wrote on Sep 14th, 2011 at 8:40pm :
im trying to make this sound as unawkwerd as possible, you look nice with orange hair.

See I just now say this comment. And its not akward :D

quote

KitKat555 wrote on Sep 16th, 2011 1:03am

zjcl1 wrote on Sep 15th, 2011 at 2:35pm :
i thought you were thinking it as something weird, and i was just like oh come on. i just started talking to you. im not going to be weird.

Its okay :D
ITs just that so many people are commenting and its hard to see all of them. But I will try and look harder :)

quote

KitKat555 wrote on Sep 15th, 2011 7:33pm

zjcl1 wrote on Sep 15th, 2011 at 2:27pm :
sorry if that came out weird, it was just supposed to be a comploment. if you didn't see the message, it said you look nice with orange hair.

I didnt see it...I am sorry and thanks :D

quote

KitKat555 wrote on Sep 15th, 2011 1:03am

zjcl1 wrote on Sep 14th, 2011 at 8:02pm :
i hate it sometimes. because it picks like random people in my friends and says there on. but when i go to see if there on it says they havn't been on in like 3 days.

Yeah ikr! Its really annoying!!

quote

read previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 read next
Post your comment :
Expand