vegetable-tron

vegetable-tron's Profile Comments

Comments: 13, viewing 1 - 13

charlie931 wrote on Feb 16th, 2009 5:22pm

You are obviously extremely ignorant.

quote

Gris-Gris-Man wrote on Dec 17th, 2008 6:02pm

u live in maryland too? and like Zappa!?

quote

IHATECHILDREN wrote on Aug 25th, 2008 8:47pm

Maybe you should figure that out on your own...

www.myspace.com/ihatenero

quote

StreetLight3989 wrote on Aug 20th, 2008 5:09pm

I love them obviously, they're one of my favorite bands.

quote

Bassmastajazzyj wrote on Aug 19th, 2008 4:25pm

vegetable-tron wrote on Aug 19th, 2008 at 11:02am :


stay away from /b/.
You will not like what you see there. trust me


Yeah ive already been there, I think ive been mentally scared for life.

quote

//ANDREW\\ wrote on Aug 16th, 2008 3:45am

vegetable-tron wrote on Aug 14th, 2008 at 11:43pm :


Pearl Jam is fail at grunge because no one died/sounds like a maniacal screeching woman on her period when singing (think Soundgarden)


ok nice to know your opinon...
but did you have to spam my profile with the effiin crap

quote

//ANDREW\\ wrote on Jul 22nd, 2008 9:14pm

vegetable-tron wrote on Jul 22nd, 2008 at 4:06pm :


Al,
you need to change your random video of the week. It was black-pearl jam last week.


lol yeah
havent gotten around to that yet :haha:

any suggestions?

quote

//ANDREW\\ wrote on Jul 15th, 2008 6:37pm

vegetable-tron wrote on Jul 15th, 2008 at 1:33pm :


thanks for the add Al


your welcome
:cheers:

quote

TheHeartbreaker wrote on Jul 15th, 2008 3:16pm

Go for both.

quote

BlackandSilver wrote on Jul 15th, 2008 12:34am

I love your profile picture. Rock on, man. :headbang:

quote

Gris-Gris-Man wrote on Jul 14th, 2008 8:30pm

and your chances are good!

that a vegetable will respond to you!!!!!

quote

Wastman666 wrote on Jul 13th, 2008 10:05pm

LOL WUT

quote

rhcp33roxx wrote on Jul 4th, 2008 3:39am

and thanks btw for rating my skills!

quote

Post your comment :
Expand