swaggerman

swaggerman's Profile Comments

Comments: 201, viewing 1 - 20

rhino1957 wrote on May 4th, 2011 5:33pm

iron maidion.................. that is all :haha: : peace :

quote

aerorocker101 wrote on Oct 27th, 2010 6:40pm

LURKER

quote

Quantonyne wrote on Oct 14th, 2010 1:02am

Look who's been neglecting UG.

quote

Raven Wilde wrote on Jun 21st, 2010 8:41pm

swaggerman wrote on Jun 5th, 2010 at 3:52pm :
crazy.. ive just gotten into toking, and enjoy it!


Pace yourself "Swaggerman", I don't wanna see you have to change your screen name to "I'm way too stoned man" :) LOL!

quote

Raven Wilde wrote on May 29th, 2010 9:34pm

swaggerman wrote on May 24th, 2010 at 6:42pm :
SUMMER OF '69!!!!! you pretty much missed it being all infant and whatnot


LOL!! I might have missed the 60's era, but I made up for it during the 80's and half the 90's. I lost a HUGE chunk of time, I can't remember much from 83-95, burnt myself to a crisp...LMAO! I'm a crispy critter :)~
I am burnt to a crisp

quote

'Leviathan' wrote on May 29th, 2010 5:37am

What map is in that video? I've been on the prowl for another one as big as Coldsnap. (Hugeass is boring as hell.)

quote

yellowbird... wrote on Feb 10th, 2010 6:14am

swaggerman wrote on Feb 2nd, 2010 at 12:21pm :
ok.....
like toki, i am also not a bumble bee, how bout you?


Well, see.. I love Harry Potter. (I'm obsessed, really.) Therefore, I LOVE Dumbledore. And Dumbledore is an old English word for bumblebee. So, I guess I am. :)

quote

.Kelsie. wrote on Feb 4th, 2010 3:51pm

swaggerman wrote on Feb 2nd, 2010 at 12:25pm :
Acute Upper Respitory Infection, sound scary?
Ooh, I'm so sorry to hear about that. :/ I hope you get well soon. x

quote

Tatakai! wrote on Feb 3rd, 2010 9:46pm

swaggerman wrote on Feb 2nd, 2010 at 6:19pm :
yar har har har!
Alestorm it is then?

Yeah, argh!
>.>
<.<
...
Maybe we should go after death metal as well?

quote

.Kelsie. wrote on Feb 1st, 2010 6:51pm

Pretty good! lol You?

quote

yellowbird... wrote on Jan 18th, 2010 1:31am

swaggerman wrote on Oct 29th, 2009 at 9:08pm :
yellow bird?
as in the military jody?
or......what?



TOKI WARTOOTH FTW


Uhm.. no.. Lol. It's a line in a Bright Eyes' song. Well, it's used multiple times, actually.

WOO, TOKI'S!!!!

quote

Tatakai! wrote on Jan 2nd, 2010 9:20pm

swaggerman wrote on Dec 31st, 2009 at 8:13pm :
yay,we now have 2 people helping in our quest!
What type of metal shalt we conquer wilth?

pirate metal obviously!

quote

Tatakai! wrote on Dec 12th, 2009 11:34pm

swaggerman wrote on Dec 12th, 2009 at 10:46pm :
i art fine, will thou join me in my quest to Dominate the world with METAL?

i wilth help in your quest!

quote

Tatakai! wrote on Oct 15th, 2009 2:35pm

swaggerman wrote on Oct 15th, 2009 at 2:23am :
well then how art thou?


i... art good...? :p
how be you?

quote

Eradicated wrote on Oct 6th, 2009 6:29pm

its straight.
whats up?

quote

Eradicated wrote on Oct 3rd, 2009 4:15pm

wha..?

quote

Aerokizzombie wrote on Sep 24th, 2009 9:19pm

swaggerman wrote on Sep 24th, 2009 at 2:36pm :
olay...
ur now my favorite hippy...
why thank you

quote

Kaydi wrote on Sep 21st, 2009 8:13pm

swaggerman wrote on Sep 20th, 2009 at 12:11pm :
thts nice...
did i metion today that ur very cute?


lol guess not, but thank you :)

quote

Aerokizzombie wrote on Sep 21st, 2009 4:07am

swaggerman wrote on Sep 20th, 2009 at 11:01am :
i waz gonna join da colorful profile group but urz pwnes mine
>.>
<.<
if you wanna add meto the group and give me some html things id be quite happy...
Added. : peace :

quote

Kaydi wrote on Sep 20th, 2009 4:58pm

swaggerman wrote on Sep 20th, 2009 at 11:54am :
hola we aint talked ina while...
howes you?
i only gotta dislocated rib and my stiches are out so i am just dandy!


ouch sorry to hear :P
but im great

quote

1 2 3 4 5 6 7 8 9 read next
Post your comment :
Expand