i_am_metalhead

i_am_metalhead's Profile Comments

Comments: 18, viewing 1 - 18

forsaknazrael wrote on Jul 8th, 2010 10:54pm

Tedward was half thinking of selling his Peavey VTM. I put in a good word for you. ;)

quote

MassHypnosis wrote on Apr 29th, 2010 10:13pm

Sorry for being dick and posting a BS thread. I'm not running on much sleep today, and had to deal with complaint, impatient people at work. Hope I didn't fuck up anybody's day. Later

quote

311ZOSOVHJH wrote on Feb 3rd, 2010 2:51pm

Good luck with whatever it is that you are moving on to. It has been good chatting with you. Keep it real. :cheers:

quote

neyon786 wrote on Dec 27th, 2009 4:01pm

i_am_metalhead wrote on Dec 28th, 2009 at 12:52am :
Nothing much, really. Pretty bored actually lol.


yer same. i should sleep now lol its 3am.

quote

neyon786 wrote on Dec 27th, 2009 2:35pm

i_am_metalhead wrote on Dec 27th, 2009 at 6:24pm :
Hola!! Whats up??


hey! nm, u?

quote

icpgettozone wrote on Dec 17th, 2009 1:32pm

I like the sound you got on your metal riff mp3. How did you get it?

quote

Rotting Christ wrote on Dec 11th, 2009 2:39pm

thanks for the add

quote

stratman_13 wrote on Nov 14th, 2009 4:56am

Hey, Will, I dunno if you ever saw my response, but Brent is definitely playing some sort of Dan Armstrong V in the Divinations video.

I didn't know he made Vs... But apparently he does. I'd know that clear body anywhere :haha

And yeah, Brent really is always off key.

quote

CatharsisStudio wrote on Nov 4th, 2009 11:40pm

i love your avatar, mastodon is the shit the new cd changed my life. so sick that you have a sunn cab

quote

Dave_Mc wrote on Nov 2nd, 2009 7:10pm

haha, yeah, me too :)

quote

jj1565 wrote on Nov 2nd, 2009 4:50pm

:cheers: BFF :heart:

quote

Dave_Mc wrote on Nov 1st, 2009 6:58pm

yeah, same here. I never think of asking people to be my friend, I joined UG long before it was a feature, lol :D

quote

Dave_Mc wrote on Oct 31st, 2009 11:23pm

thanks for the friend request, i had no idea you weren't on my list already :)

quote

Mark G wrote on Oct 31st, 2009 9:52pm

i_am_metalhead wrote on Oct 31st, 2009 at 8:04pm :
Sorry about the stuff that went on in WTLTT last night. It started as a joke and Goolz got carried away.

I should have never jumped in the middle of it and I'm sorry if anything I said offended you!


No worries, I wasn't exactly prince charming either. Lets let it be.

quote

odtpdriver wrote on Oct 28th, 2009 1:15pm

i gotta have more cow bell. lol, fucking great man!

quote

gregs1020 wrote on Jul 31st, 2009 9:13pm

"classic metal", that's the metal I like. :cheers:

quote

xKnifekillerx wrote on May 12th, 2009 4:22pm

Thanks for the friend invite ;]]]
cool music taste you got there, i used to be proper into heavy metal as a kid.

quote

spiff389 wrote on Apr 22nd, 2009 1:58pm

hey man, how do you like that ehx switchblade? does it make any noise or anything? i'm considering getting one instead of a whirlwind

quote

Post your comment :
Expand