eGraham

eGraham's Profile Comments

Comments: 18, viewing 1 - 18

Eastwinn wrote on Dec 13th, 2014 6:22am

ok

quote

eGrahama wrote on Mar 11th, 2013 8:51pm

whoomit wrote on Jan 19th, 2013 at 2:50pm :
uwotm8

m8 wot u

quote

whoomit wrote on Jan 19th, 2013 8:50pm

uwotm8

quote

eGrahama wrote on Nov 9th, 2012 3:58pm

Pagan_Poetry wrote on Nov 8th, 2012 at 9:53pm :
eGraham wrote on Nov 8th, 2012 at 6:49pm :
I can't believe you forgot so-and-so and their dog, you heartlass bastard.


I forgot what now? 0_o

You don't even know your own profile?

0.26/10

quote

Pagan_Poetry wrote on Nov 9th, 2012 3:53am

eGraham wrote on Nov 8th, 2012 at 6:49pm :
I can't believe you forgot so-and-so and their dog, you heartlass bastard.


I forgot what now? 0_o

quote

Trowzaa wrote on Oct 11th, 2012 12:22pm

egram pls

quote

Pagan_Poetry wrote on Sep 4th, 2012 5:09pm

eGraham wrote on Sep 1st, 2012 at 5:08pm :
You've not been in the forums for a long time. This is also my first time on your profile. I give you my respect for realizing the true beauty that is Natalie Portman.


I know I havent haha. I'll be back surely soon enough. And yes she is quite attractive haha

quote

Scowmoo wrote on Jun 9th, 2012 8:31am

eGraham wrote on Jun 8th, 2012 at 8:00am :
I honestly have only read one article, and just have a basic understanding of it. From what I've seen, though, it looks like a lot of fun. I'm a bit of a forge-a-holic, so I really hope they include a nice forge with more selections and what-not. If you want to sometime, lookup my gamterag (BuildTheWall) on fileshare and see if I have one of my maps up


I was actually more reffering to it basically being a clone of COD's multiplayer. :p:
But..I haven't read any of the articles explaining how the forge is.. I was kinda worried it wouldn't be included. I'm a huge forgeaholic as well. :p:

quote

Scowmoo wrote on Jun 7th, 2012 9:23pm

eGraham wrote on Jun 7th, 2012 at 8:00am :
Excited doesn't even cover it haha. And yea, add me, that'd be great. But I don't have an xbox of my own (yet) so at the latest I'll be on sometime in August when I move back to school. Hopefully I'll just get my own, though.


How do you feel about the direction they're taking with Multiplayer? Just curious :p:

quote

Scowmoo wrote on Jun 7th, 2012 12:17am

I MAYYY add you on XBL tonight. Scowmoo1.

I love me some Reach. You excited about Halo4 man?

quote

JimmyCraig wrote on Apr 21st, 2012 7:17pm

Hi 5 for the Pink Floyd man! Pink Floyd is really one of the best ever...

quote

zgr0826 wrote on Feb 2nd, 2012 2:46am

Flooding threads is my specialty though :(.... lol.

quote

captaincrunk wrote on Sep 29th, 2011 6:15am

eGraham wrote on Sep 28th, 2011 at 10:55pm :
Hey man, just saw this.. a little late :\

And yeah, Evansville, huh? Been there a few times. Are you going to ISU or do you just live there? If you don't mind my prying :s

I go to UE, and I lived here.

quote

captaincrunk wrote on Aug 3rd, 2011 5:24am

Hey dude, we share a last name and you live only an hour away from me. That's kind of cool.

quote

Dopey_Trout wrote on Mar 31st, 2009 5:41pm

eGraham wrote on Mar 30th, 2009 at 1:29pm :


I guess you saw that I viewed your profile lol. I only have an SE , but it's still really great. I'd love a Dragon or something outrageous like that.


hehe I'd be happy with a Custom 24

Dragon's are maybe a wee bit too ostentatious for me lol

quote

Dopey_Trout wrote on Mar 30th, 2009 12:19am

greetings fellow PRS player :cheers:

quote

xFilth wrote on Feb 20th, 2009 5:36pm

eGraham wrote on Feb 20th, 2009 at 1:32pm :


I saw your Tender Surrender cover on YouTube.. beautiful O.O

I didn't leave a reply on the video because I didn't feel like signing in haha, and I was already on UG. I'll try to later though. And great job.

Thanks a bunch mate :) Always appreciate feedback! :)
It's also in my mp3's here on UG in case you want to rate/listen/whatever ;)

quote

Post your comment :
Expand