blake1221

blake1221's Profile Comments

Comments: 291, viewing 1 - 20

Clark83 wrote on Feb 8th, 2014 5:25am

Yer cute ;)

quote

Tag43 wrote on Sep 1st, 2013 10:45am

hello

quote

Spaztikko wrote on Aug 24th, 2013 1:03pm

hey m8 thx fr the profile view yeh im rely glad u did yeh ily nd ur music like str8 up

quote

macashmack wrote on Aug 19th, 2013 6:16pm

You're rather handsome.

quote

NirvanaLuvr16 wrote on Aug 1st, 2013 9:57pm

Lurk

quote

me+yourmom=69 wrote on Jul 30th, 2013 8:56pm

do u think im attractive ?

quote

Saint78 wrote on Jun 6th, 2013 6:56am

lol you're an emo girl

quote

guitarxo wrote on Jun 4th, 2013 6:15am

blake1221 wrote on Jun 4th, 2013 at 3:31am :
go home guitarxo, you are drunk

my deepest apologies


also I agree with what you said in the thread I made but I don't really want to post in it because everyone started fighting and I kinda regret making that thread now haha

quote

guitarxo wrote on Jun 3rd, 2013 4:17pm

You lurks twice. Thai is round 32

quote

guitarxo wrote on Jun 3rd, 2013 4:11pm

you're Blake you're 12 you live in sigapore 130 flar it Sz ! Good night.

quote

crazysam23_Atax wrote on May 14th, 2013 5:48am

Other than Rorschach and Shai Hulud, can you think of any Metalcore bands/albums where the rhythm guitars are as heavy as Converge's "Jane Doe" or "You Fail Me"? Looking for something like that now.

quote

crazysam23_Atax wrote on May 10th, 2013 5:33pm

blake1221 wrote on May 10th, 2013 at 12:55am :
No, man. You don't owe me anything. It's just that a bunch of people ganged up on the guy, and he's an actual friend of mine. It's nothing personal, and I don't think any differently of you. Don't worry about it. I knew your apology was sincere.
All right, cool. I guess I just wanted to make sure. :)

quote

crazysam23_Atax wrote on May 10th, 2013 1:46am

blake1221 wrote on May 9th, 2013 at 5:55pm :
Botch's An Anthology of Dead Ends is my personal favorite. We Are the Romans is crucial as well.

Shai Halud's only album that I've really listened to is Hearts Once Nourished... so I'd say strart there.

Cave In's Antenna is my favorite.

Other bands/albums you should check out in this area are Killing the Dream's Fractures, releases from It Prevails and The Carrier, Ruiner, shit like that.

Also, you NEED to listen to Modern Life is War's Witness. I can't speak highly enough of that album.
Awesome! Thank you. Those ought to give me a lot to start with. :)

Btw, I should apologize to you personally. (I already sent due a PM apologizing, as well.) I shouldn't have ragged on due like that. He's your friend, and I apologize for meanly teasing him. That wasn't cool.

quote

crazysam23_Atax wrote on May 9th, 2013 9:09pm

So...Botch, Shai Hulud, Cave In? Album rec's?

Also, any other bands in this vein?

quote

NirvanaLuvr16 wrote on May 1st, 2013 6:56am

blake1221 wrote on Apr 30th, 2013 at 11:02pm :
HIIIIIIIIIIIIIIIIIII


HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII(Xs INFINATY) I WIN

quote

NirvanaLuvr16 wrote on May 1st, 2013 5:41am

blake1221 wrote on Apr 30th, 2013 at 10:19pm :
Hiiiiiiiiii
:

Hiiiiiiiiiiiiii...

quote

NirvanaLuvr16 wrote on May 1st, 2013 4:28am

Hi...

quote

ironicallyindie wrote on Apr 19th, 2013 5:25pm

BLAKEY, THE NEW SAINTLY ROWS EP IS GREAT YO

quote

InstantMustache wrote on Apr 12th, 2013 11:14pm

So I just listened to to Drifter, after spending all today and last night listening to the new Saintly Rows release, and I just fucking love you. Saintly Rows is quickly becoming my favorite band. I hope you guys make it up to Oregon at some point, I would be at every one of those shows. You're a real inspiration, your writing is honestly some of, if not the absolute best I've heard in a long time. So uhh. Yeah. You're the shit.

quote

theogonia777 wrote on Jan 4th, 2013 3:01pm

blake1221 wrote on Jan 4th, 2013 at 2:17am :
Noooo homie. There was honestly no ill will at all. I'm just giving you shit.


I guess I just make connections that nobody else would ever make if they weren't in my positions. :haha:

quote

1 2 3 4 5 6 7 8 9 read next
Post your comment :
Expand