angusfan16

angusfan16's Profile Comments

Comments: 732, viewing 101 - 120

sglover34479 wrote on Jun 12th, 2010 1:43am

angusfan16 wrote on Jun 11th, 2010 at 7:47pm :
haha nah you can. That was really just a vocal test. Never recorded vocals through audacity so i didn't know what the quality would be like.


oh good, because no matter how much it pisses you off I'm not gonna stop calling you anus.
even if we meet up to jam, it's gonna be 'hey anus, where's the can?'

quote

sglover34479 wrote on Jun 11th, 2010 11:43pm

..I can't call you Anus anymore? :(

quote

JayT44 wrote on Jun 9th, 2010 2:00am

http://www.ultimate-guitar.com/forum/showpost.php? p=18855842&postcount=3

:haha:

'Nuff said man. Nuff said.

:haha:

quote

sglover34479 wrote on May 24th, 2010 10:50pm

angusfan16 wrote on May 24th, 2010 at 11:47am :
Yep, same ol' job. Workin at a headshop has its benefits, but good lord do i get bored sitting there all day alone with my cat... Dunno how much longer im going to be working there though. I'm going to be gone just about the entire summer, and me being one out of the two employees there, i don't think i'd be able to keep my job. Trey, the other guy who works there, can't work everday, and unless they find another person to fill in for me, i'm buggered.


That sounds like both awesome and shit at the same time, you get to do almost anything I bet. But then there's situations like what you're in now haha.
Hope it all works out.
An thanks, i'm doing construction :)

quote

sglover34479 wrote on May 22nd, 2010 2:20am

angusfan16 wrote on May 21st, 2010 at 6:43pm :
Sweet man. Looking forward to it.


:five:
How you been? still working?
I got a job :D

quote

sglover34479 wrote on May 20th, 2010 8:23pm

angusfan16 wrote on May 20th, 2010 at 12:10pm :
Sweet man! what are you comin down here for?


My girlfriend moved to a town near there so I'll be heading up to visit. I'll let you know/get your phone number a bit before I come and we can jam or something.

quote

sglover34479 wrote on May 20th, 2010 11:52am

Hey man I might be coming to Lexington a bit this winter!

quote

MrGuitarGuy01 wrote on May 20th, 2010 2:07am

Thanks for the add. Tool kicks ass. I'm going to see them the 20th!

quote

sglover34479 wrote on May 18th, 2010 1:25am

angusfan16 wrote on May 17th, 2010 at 7:50pm :
thanks brah. You too. Haha


;)

quote

sglover34479 wrote on May 15th, 2010 3:10pm

Happy late birthday nigger.

quote

geanes wrote on May 9th, 2010 9:45pm

Happy Birthday!

quote

sglover34479 wrote on May 7th, 2010 9:51pm

angusfan16 wrote on May 7th, 2010 at 3:09pm :
I'm entering the short story competition and im not exactly sure if i what i have qualifies as fiction. I just want you to take a look at it and tell me if you think it is or not.


Alright sure, email it to idfh@live.com or PM it on here. Or fill my comment box with unbearable spam :p

quote

sglover34479 wrote on May 7th, 2010 2:44am

angusfan16 wrote on May 6th, 2010 at 6:45pm :
Yo, bro. Can you help me with something?


That depends, I'm helpful with many things, what's deal man, I'll do what I can. :)

quote

/PurpleWhalez/ wrote on May 6th, 2010 1:08am

/Purple/ thanks you for adding him.


Thank you

quote

sglover34479 wrote on Apr 29th, 2010 11:24am

angusfan16 wrote on Apr 28th, 2010 at 9:25pm :
yep it's not that bad. Just a tad embarassing. Thanks brah.


don't be embarrassed, flaunt your grammar with loud, proud, misplaced words of freedom! FREEEDOM!

Now i've arranged a speaking seminar for you, downtown at 8ish tonight, be there.

*final countdown plays*

quote

sglover34479 wrote on Apr 29th, 2010 1:28am

angusfan16 wrote on Apr 28th, 2010 at 5:12pm :
to an extent. Reading I have no problem with, so literature isn't a problem. Writing is easy when I'm not answering some kind of complex question, which is another thing I have trouble with - understanding complex questions. Giving speeches/writing them....my god that was the biggest problem. A mixture of a fear of speaking publicly plus a moderate case of apraxia does NOT mix well. I can speak in short sentences easily. Sometimes it may be hard to understand me, but most of the time I'm pretty clear. Longer sentences are what gets me. I'll end up putting words in the wrong places or adding unnecesary words, or words that dont even make sense and I tend to slur everything together. Makes it really hard to present papers.


Ah, well that's not too bad i guess, seems like everyday life stuff isn't affected all that much. Best of luck with it all man :cheers:

quote

sglover34479 wrote on Apr 28th, 2010 9:41pm

angusfan16 wrote on Apr 28th, 2010 at 4:38pm :
aye, it's not as bad as it use to be, but just recently is the only time I've ever had it checked out.


I bet english classes were a bitch huh?

quote

sglover34479 wrote on Apr 28th, 2010 8:58pm

angusfan16 wrote on Apr 28th, 2010 at 6:54am :
nah your thinking of a speech disorder. Language disorder =/= speech disorder. I have immense trouble with grammar and putting the right words in the right places at times, and a few other things as well


Ah, well that's not too bad.

quote

sglover34479 wrote on Apr 28th, 2010 11:43am

I doubt this language disorder. You sounded fine in that baby anus video, and you've always made sense when I talk to you.

I suspect drugs. :wtf:

quote

bloodtrocuted93 wrote on Apr 25th, 2010 2:15am

Hey, I clicked on your sig and it brought me here. I feel tricked. >.<

quote

read previous 2 3 4 5 6 7 8 9 10 read next
Post your comment :
Expand