Sanctus Ignis

Sanctus Ignis's Profile Comments

Comments: 218, viewing 61 - 80

Jackal58 wrote on Dec 24th, 2007 11:19pm

Merry Christmas man. :wavey:

quote

BFun wrote on Dec 24th, 2007 3:24am

'tis overdone isnt it? :P

Yeah, Mozart and Bach have always been hard for me to learn. Im better in expression, i cant play fast cleanly. Means ive neglected my scales a bit too much......

quote

BFun wrote on Dec 23rd, 2007 10:33am

Going to start learning Mozart's Sonata in C. First Movt.

Any tips? My teacher once said Mozart was like brain surgery, one mistake and you kill it :(

quote

FbSa wrote on Dec 22nd, 2007 10:22pm

I just uploaded a Harpsichord piece, check it out. I love it, I think it's actually really good.

quote

FbSa wrote on Dec 20th, 2007 1:56am

Did it sound a little clutter in some parts?

quote

FbSa wrote on Dec 18th, 2007 2:27am

I uploaded it as an Mp3 on my profile. It's labeled as string quartet #1 (dur) It's only 32 bars, and the repeats aren't in it, but I like it.

quote

FbSa wrote on Dec 16th, 2007 5:30pm

Good, I joined your group of composers but I've been having some trouble with my first string quartet.

quote

BFun wrote on Dec 12th, 2007 12:06pm

yeah, i know how tough it is to memorize, my teacher expected me to learn the whole thing in two freaking weeks -_-. Obviously, he was quite dissapointed lol.

Im also learning The Entertainer atm, more easier and fun but damn those jumping bits in the LH.....

quote

HawkaLuigi wrote on Dec 11th, 2007 11:28am

basically after school

quote

BFun wrote on Dec 11th, 2007 2:39am

Yeah, bach is pretty damn complicated, im tackling the 1st movt of the italian concerto myself. Good luck!

quote

HawkaLuigi wrote on Dec 10th, 2007 11:27pm

tomorrow and friday

quote

HawkaLuigi wrote on Dec 10th, 2007 3:39pm

yeah i wasn't working till 3pm saturday. one of the cashiers told me you came in looking for me

quote

HawkaLuigi wrote on Dec 4th, 2007 1:17am

why?

quote

rush4life wrote on Dec 1st, 2007 8:47pm

So I finally got around to using the music room today in my residence, and quickly found out that I need to catch up on a lot of practice... I haven't played since near the end of August, and today was not a very good display, haha. So it's back to grind over the holidays I guess, if I'm going to try to learn anything new in the next while.

quote

Amalgam wrote on Nov 27th, 2007 1:37am

Hah, I used to drive by that place every day, it's right across from that Emory development where my friend lives.

I live on a road right off of asheville hwy, so I'm not that far away.

quote

BFun wrote on Nov 26th, 2007 5:41am

next? nfi lol. i guess we'll look for a few gigs over the summer holidays. (its summer here :P)

hows all your music endeavors goin?

quote

BFun wrote on Nov 25th, 2007 3:34am

...... WE WON!!!!!!!! XD XD XD

seems like the combo of an original, nightwish and a popular song (enter sandman) = win :)

quote

Amalgam wrote on Nov 21st, 2007 2:34am

Oh yeah? Where at?

quote

BFun wrote on Nov 19th, 2007 5:47am

lol, thx. im replacing a 70-man orchestra or something -_-

quote

read previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 read next
Post your comment :
Expand