RaiLeff

RaiLeff's Profile Comments

Comments: 222, viewing 1 - 20

Bassistofpunk wrote on Aug 5th, 2018 12:38pm

Any chance of more useless id bass tabs?

quote

The_Emptiness wrote on Apr 5th, 2012 7:45pm

Heyy, just wanted to thank you very much for your the Emptiness bass tab :D It was a great help to me :)

quote

salmon philippe wrote on Mar 10th, 2011 7:43am

RaiLeff wrote on Mar 10th, 2011 at 2:15am :
the perfect job for you

http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_ news/ug_is_looking_for_video_instructor.html

thanks , but not for me ... I already have enough work with my own students .. I guess the profile of the job is more for a young teach.

quote

doobidoo wrote on Feb 19th, 2011 7:15am

RaiLeff wrote on May 10th, 2010 at 4:35am :
How's everything mate??
How r stuff goin on with ur band??
currently we're disbanded...our vocals/guitar, alex..went to hawaii with her family.to migrate...other members are in different bands...
watch this:I love OPM music..http://artists.ultimate-guitar.com/wilabali w/

quote

salmon philippe wrote on Feb 12th, 2011 6:43am

RaiLeff wrote on Feb 12th, 2011 at 2:53am :
Hey mate guess what?
Im going to Paris during April-July for a cultural exchange
cool huh?
will I get to see you and play beatles songs with you?

really ? welcome to the city where I was born ! unfortunately I now live a bit far from paris in the south of france ... you should have come 10 years earlier :haha:

quote

atiana.fiorella wrote on Aug 31st, 2010 4:59am

RaiLeff wrote on Aug 30th, 2010 at 5:18pm :
What r u studying in college?

Graphic Design and Photography

quote

SGT. WARNING wrote on Jul 30th, 2010 4:55am

YEP, Horray!......

quote

Eric Berg wrote on Jul 20th, 2010 5:41pm

RaiLeff wrote on Jul 20th, 2010 at 12:26am :
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/a/alesana/sedu ction_acoustic_tab.htm

Tabbed it out 2 years ago
Good luck man! =)


awesome thanks!

quote

aig91 wrote on Jul 19th, 2010 10:04pm

RaiLeff wrote on Jul 18th, 2010 at 10:37pm :
I was actually checking out the status of my tabs, and an "M" appeared on it
I didnt know what it meant so I clicked on it and it said you had accepted it
Way to go! =)

Haha, awesome! I didn't know you could see our names in the TPA. lol.

quote

aig91 wrote on Jul 18th, 2010 9:44am

RaiLeff wrote on Jul 17th, 2010 at 11:54pm :
Heey so you're the one who accepts my tabs haha
nice to meet you
cool profile, can we normal UGers do the same?
by the way, I love dogs too, i have cute little cockers
cheers!

Haha, nice to meet you too. How'd you find me? :p

Yes, normal UGers can modify their profiles by using HTML and CSS scripts and codes. Look at this thread for an explanation of how to do it: http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.ph p?t=1018162

:cheers:

quote

salmon philippe wrote on Jul 10th, 2010 7:19am

RaiLeff wrote on Jul 9th, 2010 at 6:48pm :
perfect sound, I bet your live shows are great


thanks , I hope they are , anyway , I am going to give another one next sunday night

quote

salmon philippe wrote on Jul 9th, 2010 6:24am

RaiLeff wrote on Jul 7th, 2010 at 4:33am :
Love what you do man... mister
I'll listen to your songs some other time
cus right now I gotta go to bed see yaaa

thank you , I heard and commented some of yours ,
I also made some beatles cover, cheers

quote

x/taluha wrote on Jul 7th, 2010 5:11am

yes it is fun, but serious and no my real name is talia

quote

x/taluha wrote on Jul 6th, 2010 7:41pm

i enjoy blessed by a broken heart, bmth, suicide silence, symphony x, dream theater , and i also enjoy poppy music like the new club songs that come out La roux is my fav right now , sometimes its nice to listen to music with no real meaning and just have fun:D

quote

HaLeY mOrRiS wrote on Jun 13th, 2010 5:52pm

RaiLeff wrote on Jun 2nd, 2010 at 5:50pm :
Cool so are you the one that cooks or the one at the cash register??


register... i am way to clumsey to cook.. :)
the only thing i can trust myself to cook is the fries.. lol

quote

HaLeY mOrRiS wrote on May 31st, 2010 1:27pm

i kno wut u mean...
jus the other day i decided to skip school and spend the day
at the beach... and now i regret it... my whole body is in pain cuz i got a
horrible sun burn.
i havn't really been doing much music wise other than jus playin with friends.
and i have been workin a decent amount of my time at mcdonalds.

quote

HaLeY mOrRiS wrote on May 21st, 2010 3:52am

RaiLeff wrote on May 14th, 2010 at 6:51pm :
I know right?
I had almost forgotten I had a long distance friend =)
almost...
ahha so how's life?


great...
lots of friends..
boyfriend...
job at mcdonalds..
couldn't be better :P
how bout u?

quote

carrotcake wrote on May 17th, 2010 4:25am

Yeah, I get that a lot lol.
And you too!

quote

carrotcake wrote on May 15th, 2010 3:14am

Hey, I'm doing great, how about you?
And I'm definitely not finished with school yet, I'm only a sophomore in high school! I'll be a junior in the fall.

quote

HaLeY mOrRiS wrote on May 12th, 2010 3:32pm

RaiLeff wrote on May 9th, 2010 at 12:58pm :
Whats up?
Long time no see


hey..omg i have not talked to u in forever!!

quote

1 2 3 4 5 6 7 8 9 read next
Post your comment :
Expand