Obama FTW

Obama FTW's Profile Comments

Comments: 53, viewing 1 - 20

adamgur96 wrote on Oct 30th, 2012 5:26am

Obama FTW wrote on Oct 30th, 2012 at 6:52am :
Ah, indeed I did young chap. How art thou?


O_o that's some fine language you got there.....

I'm good, [S]your mom[/S] you?

quote

adamgur96 wrote on Oct 30th, 2012 1:18am

*lurks back*

You lurked me and said nothing so i'm just gonna point that out in this stupid comment......

quote

archenemyfan wrote on May 7th, 2012 3:08am

thanks for the invite yo

quote

SLEESTAK_BRO wrote on Apr 11th, 2012 5:23am

Looking for porn? O_o

quote

that guy again wrote on Feb 20th, 2012 1:37pm

Obama FTW wrote on Feb 20th, 2012 at 4:00pm :
Wow dude, I feel like if I used the word cunt in public people would deliberately avoid me. But honestly, New Zealand seems like a cool place though. Its now on my list of places I would like to visit before I die.


:haha: You can't say it around everyone of course. But mostly people don't give a fuck about swearing unless they are your employer :p

It's pretty cool eh, I kinda wanna leave it just to understand how nice it is. Especially because Wellington to me is a fairly big city. But it is fucking tiny compared to, well, anything anywhere else in the world.

Also, a note, Auckland is not New Zealand. I don't count it as part of New Zealand... <_< I dunno why I hate it so much... but oh well (Probably just jealous)

quote

that guy again wrote on Feb 20th, 2012 3:23am

Obama FTW wrote on Feb 20th, 2012 at 10:03am :
Warm weather is the best. Im stuck in the northeast of the US and it sucks here, weather-wise. Thats also interesting about swear words. I dont think New Zealand gets in too many wars if I recall correctly(?). Which would be cool considering the US's status in world affairs.


Well, warm weather isn't our specialty, but for the most part the north Island is pretty fairly precise in between like 8 and 20 degrees for all eternity.

So nothing freezing, and our boiling hot is lower than many other places.

Well, swears are still swears. But the word cunt is often used to say someone's a "good cunt" which is just, good guy, or what have you... Shit like that. Fuck knows if I'm using em right :p

Uhhh, New Zealand has a small army force, but mostly they're used for helping out in countries the U.S has fucked, or for our boss ass S.A.S killing bitches. Apparently. I haven't read into it, as I'm not exactly pro fighting in any sense.

quote

that guy again wrote on Feb 19th, 2012 10:50pm

Obama FTW wrote on Feb 20th, 2012 at 2:39am :
Well, if New Zealand is like Canada than sign me up. Hah
Canada seems like a nice place(thats really cold) but everyone seems pretty nice there. I might have to visit New Zealand one day.


It's warmer in New Zealand, but not everyone is as nice as they are in Canada (which isn't to say they aren't nice, just, damn Canada, you're so polite).

If you do come to New Zealand you should be prepared for the fact that swear words are quite often used in a positive light. Just sayin'

quote

that guy again wrote on Feb 19th, 2012 9:32am

Obama FTW wrote on Feb 19th, 2012 at 10:10am :
Yeah I wish I lived in a country like New Zealand. Only because I never hear anything about New Zealand. Seems like such a chill place. Everyone seems to hate the US for some reason or another. :shrugs:


Yeah man, NZ is pretty sweet. Except Auckland... Fuck that place... (We're all just mad because everything gets moved to Auckland because it's got the largest population, and then people move there because it's the only place that has everything).

Anyway, there's an old saying that New Zealand is basically Australia's Canada. It's is the much more awesome neighbour of a batshit crazy bigger place :p

Or more succinctly "New Zealand is the Canada of the southern hemisphere"

quote

that guy again wrote on Feb 18th, 2012 10:42pm

Obama FTW wrote on Feb 19th, 2012 at 1:10am :
Yeah politics are a party in this country. I, personally, think it's all garbage because it's not really helping our country but whatever. Who ever makes the most money will be happy.


:haha: dawww, shit sucks yo

quote

that guy again wrote on Feb 18th, 2012 11:38am

Obama FTW wrote on Feb 18th, 2012 at 11:07am :


Oh my god, i've never seen that video but that is hilarious. But anyway, I feel many politicians in the US aren't worth knowing about like Sarah Palin... smh


But, butt, what about Santorum!?

And, and Newt Gingrich, and, and Vernon Supreme :D

I love your circus act of politics :D

quote

that guy again wrote on Feb 17th, 2012 11:06pm

Obama FTW wrote on Feb 18th, 2012 at 12:47am :
Nice man. Im impressed that you even know who Obama is. To be honest, I dont know any politician in New Zealand. :shrug:


Are you kidding me?! After this speech how could I not know who he is! http://www.youtube.com/watch?v=4ZrRL7VY1NM&feature =g-u-u&context=G2e461ceFUAAAAAAAAAA

:p

Meh, there aren't that many higher up politicians worth knowing about...

quote

that guy again wrote on Feb 17th, 2012 7:48am

Obama FTW wrote on Feb 17th, 2012 at 12:36pm :
I am lurking therefore I am commenting.


Good man. Looks like somebody's getting my vote (even though I can't vote for that country...)

quote

Controlpanel wrote on Feb 14th, 2012 12:35am

Obama FTW wrote on Feb 13th, 2012 at 6:50am :

Well, im glad I could entertain you.

Yeah, I'm not easily silenced by random/odd characters..but you, my friend, have accomplished that..and entertained me along the way..I congradulate you..

quote

Controlpanel wrote on Feb 13th, 2012 6:57am

Obama FTW wrote on Feb 12th, 2012 at 4:39pm :
Welp, you were lurking so I figured I'd amuse your lurkness.

I'm not sure how to respond to this...:haha:...you, my good sir, leave me speechless...

quote

Controlpanel wrote on Feb 12th, 2012 10:43pm

Obama FTW wrote on Feb 12th, 2012 at 8:03am :
Haha, just playin ya'know.

Alrighty, thats the most...unique response I've ever heard to that question..:haha:

quote

Controlpanel wrote on Feb 12th, 2012 6:32am

Obama FTW wrote on Feb 11th, 2012 at 5:23am :
My IQ brah.
your IQ is down?
Wtf? :haha:

quote

Controlpanel wrote on Feb 11th, 2012 6:31am

Obama FTW wrote on Feb 10th, 2012 at 7:16am :
Hey
whats up?

Not much dog, was down with you?

quote

Controlpanel wrote on Feb 10th, 2012 5:17am

Return lurk.

Just passing.

quote

Baba O'Riley wrote on Feb 8th, 2012 2:24am

No problem. :cheers:

quote

sglover34479 wrote on Aug 27th, 2011 10:53pm

16. Fiance. Wat.

quote

1 2 3 read next
Post your comment :
Expand