NoradZ

NoradZ's Profile Comments

Comments: 136, viewing 41 - 60

TheMidasTouch wrote on Dec 2nd, 2008 1:58am

Alright, You just had whites right.

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 11:07pm

Aight, Ill get them to give me my washing machine too.

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 10:41pm

Ill get him cause he be my uncle.

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 9:25pm

Damn, kick those niggas in the face.

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 2:03pm

hell yeah. a grill

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 3:42am

yeah boi!! ima keep it ghetto

quote

TheMidasTouch wrote on Dec 1st, 2008 1:34am

yeah boi. i keep it hood for em.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 30th, 2008 11:26pm

the hood done took you under

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 30th, 2008 8:26pm

thats gangsta. go sell some blow

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 30th, 2008 6:28pm

woohoo finally. how be dem gold teef.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 30th, 2008 2:17am

the search continues.

quote

Sprg Canandoes wrote on Nov 30th, 2008 12:53am

NoradZ wrote on Nov 29th, 2008 at 10:59am :


because i left my practice space with my friend still in there playing with his guitar. my amp started to make noises so he got pissed off and somehow got the amp to stick to the ceiling


He threw your amp through the ceiling?

quote

Sprg Canandoes wrote on Nov 29th, 2008 7:02pm

NoradZ wrote on Nov 16th, 2008 at 6:21pm :


the sky, the roof, the celing, my fan, my brand new amp thats stuck in the ceiling

thats about it lol


Why is your amp stuck in your ceiling?

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 27th, 2008 4:14pm

Yes he was. Respek

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 25th, 2008 1:40am

Yeah, now your "pimping" like your grampy.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 24th, 2008 9:31pm

Yay, I like your new gold teeth. Make sure to keep shining your teeth.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 24th, 2008 9:08pm

yep. Well sonny you took all my money.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 20th, 2008 12:14pm

Dentures son. I guess you'll just have to be toothless.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 20th, 2008 3:48am

Those too. Heres a thousand dollars for dentures, now run along and get them.

quote

TheMidasTouch wrote on Nov 19th, 2008 11:08pm

yes, the cake will take all of your sins. Its a metal cake.

quote

read previous 1 2 3 4 5 6 7 read next
Post your comment :
Expand