Khorne666

Subscribe!
Contacting Khorne666
Send message Forward
Add to friends Favorites
Add to group Block user
 Blog archive :

First | Last

Next 10

Previous 10

Advanced view
from date
to date
on date
Monday, December 26, 2011

I'm back to Ultimate-Guitar!

Current mood: amused

Hello guys!

Sorry I didn't get on here for quite a while... Almost a year, actually. So I hope you can all, or at least some, take my apologies. I've been quite busy with school. It hasn't been an easy year for me to be honest. Too many depressive times, but at least now I'm going to the shrink, which makes things slightly better. Again, it hasn't been an easy year for me, in many ways, so please, take my apologies. I recently calibrated my guitar, so it sounds like chocolate muffins on an ice cream heaven with cotton sugar clouds. That good. It's also much easier to play. I recently uploaded a cover... I hope it gets many views... Err, plays.

Anyhow, thanks for everything, I'm glad to be back at such awesome community that is Ultimate-Guitar!

Sincerely,

This user.
2:16 pm - 1 comments - 2 Kudos
Monday, December 13, 2010

Forget the previous entry

Current mood: Pizza mood.

Time to update my blog:

Life has been trating me well, appart my low grades.

My guitar playing goes pretty well, I'm writing a song in drop D at the moment.

I have Guitar Hero Warriors of Rock. w00t.

Anything else you wanna know?
1:23 am - 3 comments - 2 Kudos
Sunday, December 12, 2010

Ermm...

How do I record stuff?
5:46 pm - 0 comments - 0 Kudos
Tuesday, October 12, 2010

Oh SNAP!!!

Current mood: enraged

My left hand's little finger was utterly oblitherated (lolwut) while playing handball in sport class, now I can't play guitar for 3 WEEKS!!!! What am I gonna do!?!?!?
4:09 am - 3 comments - 0 Kudos
Friday, August 13, 2010

question meme once again.

What curse word do you use the most? Fuck

Do you own an iPod? iPod Shuffle... but its broken.

What time is your alarm clock set for? 5:30 am

What color is your room? Beige, I'm planning to change it.

Flip flops or sneakers? I hate Flip-flops, I hate feet, even my own.

Would you rather take the picture or be in the picture? Take the Picture.

What was the last movie you watched? Toy Story 3, awesome.

Do any of your friends have children? No.

Has anyone ever called you lazy? Yup

Do you ever take medication to help you fall asleep faster?
No.

Do you prefer regular or chocolate milk? I love chocolate.

Has anyone told you a secret this week? Nope.

Who was the last person to call you?
My dad.

Do you think people talk about you behind your back? Don't think so.

Did you watch cartoons as a child? I did.

How many siblings do you have? None.

Are you shy around the opposite sex? I'm shy around anyone that I don't know.

What movie do you know every line to? Bruce Almighty.

Do you own any band t-shirts? Iron Maiden and Dio.

What is your favorite salad dressing? Salad? I don't eat that.

Do you read for fun?
Yes.

Do you cry a lot? Yup.

Who was the last person to text message you? Daniel, telling me that he got Pokemon Soulsilver first.

Do you have a desktop computer or a laptop? Laptop.

Are you currently wanting any piercings or tattoos? Yes.

What is the weather like? Fresh.

Would you ever date someone covered in tattoos? Of course.

Is sex before marriage wrong? Marriage is the only wrong thing here.

When was the last time you slept on the floor? Don't remember.

How many hours of sleep do you need to function? 4 hours.

Are you in love or lust? Deep in love.

Are your days full and fast-paced? Not at all.

Do you pay attention to calories on the back of packages? Nope

How old will you be turning on your next birthday? 16, Fuck yeah!

Are you picky about spelling and grammar?
Yes.

Have you ever been to Six Flags? Never ever.

Do you get along better with the same or opposite sex? Both.

Do you like cottage cheese? No.

Do you sleep on your side, tummy, or back? Back.

Do you enjoy giving hugs? Who doesn't?

What song did you last sing out loud? Live and Learn by Crush 40.

What is your favorite TV show? That Metal Show.

Which celebrity, dead or alive, would you want to have lunch with? Ronnie James Dio or Kurt Cobain.

What one thing do you wish you had? Telekinesis
2:57 am - 0 comments - 0 Kudos
Wednesday, August 11, 2010

Reactions

If you can't see it just do right click and select all lol

Khorne666:hi[7:27pm] megan9987:Hey, how are you?[7:29pm] Khorne666:Fine, thank you, yourself?[7:29pm] megan9987:Good thanks :) [7:30pm] What's up?[7:31pm] Khorne666:Not much, just here, you?[7:31pm] megan9987:Ha, same :) Listening to Alter Bridge :)[7:32pm] Khorne666:Cool[7:32pm] megan9987:Hey, what's your favorite Anthrax song?[7:33pm] Khorne666:Hmm... I think the first one i ever heard of them, Madhouse[7:34pm] megan9987:That's the first one I heard too, I still love it[7:34pm] Khorne666:Cool[7:34pm] megan9987:What other bands do you like?[7:35pm] Khorne666:Wow... a lot of bands[7:35pm] megan9987:Ha, you don't have to name them all :D[7:35pm] Khorne666:My favorites depend on my mood thoughwell umm[7:35pm] megan9987:Same here actually[7:37pm] Khorne666:In the metal side i'd say: Iron Maiden, Judas Priest, Dio, Black Sabbath, Anthrax, Slayer, Old metallica lol, uhh...mmm Def Leppard... Posion... Ratt... hmm and some others[7:37pm] megan9987:Sweet, I love all those bands ^-^[7:38pm] Today and yesterday my guitar teacher was trying to sing like Ronnie James Dio xD[7:39pm] Khorne666:In the classic Rock side: Pink Floyd, Led Zeppelin, Aerosmith, Rolling Stones, Spinal Tap,.. uhh....Guns n' roses... and uh... Boston... QUEEN of course!... Steppen wolf.[7:40pm] megan9987:Oh my God, you love awesome music!!![7:40pm] Khorne666:And finnally grunge side: Nirvana, Sound Garden, PEARL JAM!!! and last but not least at all: Alice in chains[7:41pm] megan9987::) I LOVED every single band you listed!!!![7:41pm] Khorne666:I have a really strong bond with music :P[7:41pm] megan9987:Ha, me too :)[7:42pm] Khorne666:Music is all in my life :D[7:42pm] megan9987:Ha, me too (again) :D[7:42pm] Khorne666:And my awesome hair is also my life of coursewait brb[7:42pm] megan9987:k[7:44pm] Khorne666:back[7:44pm] megan9987:Okay, cool :)[7:44pm] Khorne666:so you like the music i like? :P[7:44pm] megan9987:Uh, Yeah! ALL the music you like !! :D[7:45pm] Khorne666:So what are ya doing?[7:45pm] megan9987:Talking to 4 people![7:45pm] Khorne666:who?[7:47pm] megan9987:AP, Zeppdc, Slonergan, and you[7:47pm] Khorne666:ORGHAHSAHAHSASAi forgot to mention AC/DC!!![7:47pm] megan9987:? xDoh!!![7:47pm] Khorne666:Shame on me for forgetting them![7:47pm] megan9987:YES!!! AC/DC rules all! :D[7:47pm] Khorne666:hahahai can't believe i forgot them[7:47pm] megan9987:Haha, I love the way you reacted :D[7:48pm] ORGHAHSAHAHSASA[7:48pm] Khorne666:haha its just not normal for me to forget such an awesome bandlol[7:49pm] Maybe I over reacted?because i actually said something similar to ORGHAHSAHAHSASA in reallife when i realized my mistake[7:49pm] megan9987:Haha, it's okay :D No you didn't over react, AC/DC is very awesomehaha, that's kinda what I say when I do something like that xD[7:50pm] Khorne666:im gonna save this conversationmy reaction was priceless[7:50pm] megan9987::D Yes it was!
1:21 am - 2 comments - 0 Kudos
Sunday, August 08, 2010

100 views

YAAAAAAAAAAAAAAY!....

...

...

cookies and pickles don't go well toghether.
11:21 pm - 4 comments - 2 Kudos
Monday, August 02, 2010

Blog Entry :D

Current mood: Derp lol

Whenever I open Firefox, the following pages open up:

Twitter, Ultimate-Guitar, DeviantART, FunnyJunk, 1UP and Newgrounds.

Yeah... Um... OH! and special thanks to guitar.dreamer for subscribing my blog x3

I ate a cookie while saying OM NOM NOM NOM. My dad looked at me with a "Wtf" face and I said "Its the internet's fault". He walked away. lol

My guitar playing is doing well :3 My tremolo picking is doing well and the process of learning string skipping is slow, but its doing well.

I'm magic.

-Sean
4:59 am - 1 comments - 0 Kudos
Friday, July 16, 2010

this is RandaManda's fault lol

Current mood: blah

WHAT WAS YOUR:
1. last beverage = Water
2. last phone call = My mother
3. last text message = Daphne
4. last song you listened to = Heaven & Hell - Black Sabbath
5. last time you cried = ...dunno

HAVE YOU EVER:
6. dated someone twice = Nope
7. been cheated on = Nope
8. kissed someone & regretted it = Never kissed so no.
9. lost someone special = Nope
10. been depressed = 'course
11. been drunk and threw up = Not a drinker

LIST THREE FAVORITE COLORS:
12. Black
13. Red
14. Darkish Blue

THIS YEAR HAVE YOU: (2010)
15. Made a new friend = Yup
16. Fallen out of love = Nope
17. Laughed until you cried = I think
18. Met someone who changed you = Nope
19. Found out who your true friends were = I found out long ago
20. Found out someone was talking about you = Nope
21. Kissed anyone on your FB friend's list = Nope

GENERAL:
22. How many people on your FB friends list do you know in real life = Every one
24. Do you have any pets = A dog
25. Do you want to change your name = Yup
26. What did you do for your last birthday = Nothing
27. What time did you wake up today = 9:30AM
28. What were you doing at midnight last night = In the computer
29. Name something you CANNOT wait for = Seeing the girl I love :D
30. Last time you saw your Mother = Bout 3 months :(
31. What is one thing you wish you could change about your life = A lotta things
32. What are you listening to right now = Judas Priest
33. Have you ever talked to a person named Tom = My band's guitarist's best friend
34. What's getting on your nerves right now = Nothing, im pretty much relaxed
35. Most visited webpage = ULTIMATE GUITAH DOT COM!!!
36. Where do you want to be right now? = U.K.
37. Nicknames = Its a secret
38. Relationship Status = Single
39. Zodiac sign = Aquarius w00t
40. Male or female? = MACHO MACHO MEN! lol
41. Elementary? = Don't remember
42. Middle School = CFC
43. High School =
44. Hair colour = Light or Dark Brown... Depends on the light
45. Long or short = Long for a guy
46. Height = 1.77m
47. Do you have a crush on someone? = Yes
48. What do you like about yourself? =My hair.
49. Piercings = None
50. Tattoos = None... yet :D
51. Righty or lefty= Righty handy

FIRSTS :
52. First surgery = appendicitis, 12 yrs old
53. First piercing = None
54. First best friend = Its a secret
55. First kiss = I haven't had my first kiss yet D:
56. First vacation = Margaritaaa
57. First sport you ever joined = Football
58. First crush = Charlotte

RIGHT NOW :
59. Eating = Imaginary noodles
60. Drinking = imaginary AWESOMESAUCE
61. I'm about to = Write the next answer
62. Listening to = My loud fan
63. Waiting for = WHAT ARE YOU WAITING FOR? FINISH HIM!

YOUR FUTURE:
64. Want kids? = Nope
65. Get Married? = Nope
66. Career? = Guitarist :D

WHICH IS BETTER:
67. Lips or eyes = Eyes
68. Hugs or kisses = I can't really say, never had a kiss so I can't compare...
69. Shorter or taller = Shorter
70. Older or Younger = Don't care much
71. Romantic or spontaneous = Romantic
72. Nice stomach or nice arms = Nice stomach, arms are always nice lol
73. Sensitive or loud = Balanced
74. Hook-up or relationship = Relathionship
75. Trouble maker or hesitant = TROUBLAH MAKAH

HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger = No
77. Drank hard liquor = No
78. Lost glasses/contacts = 3 times
80. Broken someone's heart = No
81. Had your own heart broken = *sniff* several times *sniff*
82. Been arrested = No
83. Turned someone down = Never had the chance
84. Cried when someone died = Dio D:
85. Fallen for a friend? = Yes

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself = Yeah
87. Miracles = Kinda yeah
88. Love at first sight = Yup
89. Heaven = No
90. Santa Claus = OMGYES
91. Kiss on the first date = Never had a date but i suppose its possible
92. Angels = They are bad

ANSWER TRUTHFULLY:
93. Had more than one bf/gf? = Never had one
94. Where's 94 = HERE IT IS! *hands 94*
95. Did you sing today? = Yep
96. Ever cheated on somebody? = No
97. If you could go back in time, how far would you go, and why? = When I was born... so i can enjoy life once more...
98. If you could pick a day from last year and re-live it, what would it be? = Dunno
99. Are you afraid of falling in love with somebody? = My worst fear, and i fell in love already
100. Posting this as 100 truths? = kinda yeah


This made me realize how boring is my life lol
7:08 am - 4 comments - 1 Kudos
Monday, June 28, 2010

Gettin' an amp soon!!!

Current mood: awake

Hello people!

My dad and I made a deal: I stop biting my finger nails, and he buys me an amp! This is harder than it appears. He didn't say for how long do I have to supress this life-long habit, but anyways, an amp is an amp after all!


~Sean

5:44 am - 0 comments - 0 Kudos
First page | Previous 10 blogs