Fatal Instinct

Fatal Instinct's Profile Comments

Comments: 7, viewing 1 - 7

primusclaypool1 wrote on Mar 5th, 2010 3:09am

hey is this sam? cuz this is ur bassist

quote

primusclaypool1 wrote on Mar 5th, 2010 3:08am

is this sam ralph? cuz this is ur bassist lol

quote

ZeroSystem wrote on Dec 10th, 2008 1:19am

Fatal Instinct wrote on Oct 16th, 2008 at 5:05pm :


The Razorback's a beast, aye? I love mine.

yeah it was my first electric other than the shitty fender
i played acoustic for like three years then got that then i got my razorback

quote

ZeroSystem wrote on Sep 3rd, 2008 9:55pm

we have the same Razorback.

quote

allie_is_cool wrote on Aug 18th, 2008 4:22am

The amp? I dont really like it I use the Peavey more. I think its kinda hard to control all the effects.. like when you change channels, all your effects get reset

quote

eberg2 wrote on Aug 11th, 2008 7:34pm

ah, that sucks umm, ya i dont really like metal too much, well old stuff ya like saxon and shit like that is cool , but not really into the new stuff haha

quote

allie_is_cool wrote on Sep 9th, 2007 11:15pm

Hows it going?

quote

Post your comment :
Expand