Damone_player07

Damone_player07's Profile Comments

Comments: 116, viewing 1 - 20

Laces Out Danny wrote on Mar 21st, 2009 5:44am

Damone_player07 wrote on Mar 20th, 2009 at 8:32pm :


Good gosh, yes it has. I'm hardly ever on here anymore. You should hit me up on chat. I'll send you the s/n's


:] cool.

my AIM's LaaacesOuuut and msn's thevoiceoftheline@gmail.com.

quote

Laces Out Danny wrote on Mar 6th, 2009 11:55am

:cry:

it's been a long time, yes?


:(

hi.

quote

AtlantaHardcore wrote on Oct 19th, 2008 7:13pm

Damone_player07 wrote on Oct 19th, 2008 at 11:21am :


hey, thanks for the add. How's it going?

Good.

quote

zdogg77 wrote on Aug 8th, 2008 7:03am

Damone_player07 wrote on Aug 7th, 2008 at 1:55pm :


Not much here. I requested you on both AIM and MSN, if you wanna chat sometime

most defently :] chat me up lol :p

quote

zdogg77 wrote on Aug 7th, 2008 6:13pm

Damone_player07 wrote on Aug 7th, 2008 at 8:40am :


Hey, how's it going? Thanks for requesting me. I'm Kat

hey kat np i'm zac :] wuts up?

quote

Laces Out Danny wrote on Aug 1st, 2008 1:56pm

Damone_player07 wrote on Aug 1st, 2008 at 8:45am :


Well, it was during the True colors Tour. They were amazing. Sadly though, I couldn't get pics, cause security were troublesome twits. Sara messed up I Was Married, it was cute/funny


sounds like fun.

(you should have worn one of those propeller hats and stick a camera in it)

quote

Laces Out Danny wrote on Jul 31st, 2008 11:25pm

Damone_player07 wrote on Jul 30th, 2008 at 8:46pm :


YAY! well...should we say cocks or roosters? lol.
I've liked them for about a year too. Saw them live in June!
How ya doin?


I've never seen them live. I'm so jealous (I can't even work).

quote

Laces Out Danny wrote on Jul 30th, 2008 6:40am

Damone_player07 wrote on Jul 29th, 2008 at 10:07pm :


Hey, thanks for the add. So, how long you been a T&S fan?


Hmm...a year or so I think.

We're both roosters. :D

quote

Laces Out Danny wrote on Jul 30th, 2008 1:59am

Hey, thanks for the add :)

quote

Third3ye wrote on May 28th, 2008 7:31pm

Thanks for the Kaki King tuning info. I just now saw that post. Hopefully that's the tuning for other songs on the record, because Pull Me Out Alive is probably my least favorite song. What else did you talk about with her?

quote

SeeEmilyPlay wrote on May 16th, 2008 1:17pm

Damone_player07 wrote on May 16th, 2008 at 6:29am :


Hey, thanks for the add.
I'm doing pretty well, how're you?
D'you have msn or aim?
Maybe we could chat there.
~peace,
Kat~


Kewl kewl.
I'm doing quite well myself!
I do have AIM: SeeEmilyPlay7502
I'd love to chat....I am on here and myspace and AIM frequently since I've always got my laptop handy.
Hope to talk to you soon :)

:heart:

quote

SeeEmilyPlay wrote on May 16th, 2008 12:50pm

Cheers new friend!
How are you?

:)

quote

FrenchyFungus wrote on Apr 24th, 2008 1:49pm

Not bad, not bad at all thanks :)

quote

monkeyguitar78 wrote on Apr 16th, 2008 10:22pm

Yup I do

caseinfact@msn.com

how was the show?

quote

monkeyguitar78 wrote on Apr 15th, 2008 5:42am

Hey been a while
how have you been doin?

quote

Tele.Player.92 wrote on Apr 1st, 2008 12:06pm

yeah, I got a distinction for my assessment piece. So I'm happy =)

quote

Tele.Player.92 wrote on Apr 1st, 2008 11:09am

Haha, Im fantastic, just got home from uni :-)

quote

Tele.Player.92 wrote on Apr 1st, 2008 1:00am

Personal opinion, I am an animal lover. That's my only reason. I have never been a big fan of obituaries. I said that when I was in a reallll bad mood. Sorry if I offended you, it wasn't my intention.

quote

allie_is_cool wrote on Mar 6th, 2008 1:23am

haha

quote

allie_is_cool wrote on Mar 5th, 2008 9:17pm

I'd kill for 5 feet of snow. My back yard is like a freakin lake

quote

1 2 3 4 5 6 read next
Post your comment :
Expand