Cianyx

Cianyx's Profile Comments

Comments: 48, viewing 1 - 20

gabcd86 wrote on May 3rd, 2012 9:31am

Dunno if you'll go back to that anarchism thread, so I'll post it here. Sorry if I was a bit snarky last night, it was late and I had been drinking.

quote

Sweetgirl33 wrote on Feb 27th, 2012 1:36pm

You can participate with us in the blog love,
and solicit opinions on topics relevant fields of romance and happy of your presence with us on the following link

www.lovers-blog.com

quote

dsss guitars wrote on Nov 9th, 2011 10:19am

Nice avatar...........just passin...............

quote

Harmonius wrote on Oct 9th, 2011 1:57pm

That girl (gif) you posted in the "Girls with Short Hair" is Min from Miss A - a Chinese-Korean collaboration band singing in Chinese and Korean. Jia and Fei are the Chinese members and Min and Suzy are the Korean Members. Miss A started off with Fei, Jia and Min but soon added Suzy. That gift you posted is from the song, "Bad Girl Good Girl". I just thought I'll let you know if you somehow picked that gif up from nowhere. I just find it really strange if you know who Miss A are...I listen exclusively to Chinese music (I'm Chinese) with some Korean and Japanese so I know a lot of bands from Asia.

Anyway. Take Care.

quote

trueamerican wrote on Mar 30th, 2011 4:01am

Cianyx wrote on Mar 29th, 2011 at 9:39pm :
Check this out. I lol'd pretty hard
http://www.youtube.com/watch?v=hszdsds_d-w


:haha:

I'm a bit over 4 minutes in and I'm enjoying it. Great video :)

quote

phuckoph wrote on Nov 24th, 2010 1:41pm

Good wiki link. I studied the Dunning-Kruger effect extensively in College, and wrote a few papers on it, as well. While everyone has symptoms from both sides of the spectrum of this effect, some, such as myself, start out indecisive and quiet, only to learn later through martial arts, meta-cognition, and reasoning out innumerable permutations of hypothetical situations, to become quick on their feet, and confident about their abilities or lack thereof, and know their limits while being competent. It is rare, but sometimes those outspoken, ignorant at first glance people are also some of the most able, and smartest you will ever meet.

quote

DayVBayB wrote on Oct 10th, 2010 9:33am

Cianyx wrote on Oct 10th, 2010 at 6:54pm :
Wait, you are asking about that, right?


lol no... since when have you been a UG'er and not told me...
you do know who I am right?

quote

DayVBayB wrote on Oct 10th, 2010 8:51am

Since when???

quote

Zero Substance wrote on Aug 28th, 2010 12:43am

Cianyx wrote on Aug 27th, 2010 at 3:29am :
Can't post but in response to your thread, Shitstorm's split with Magrudergrind was fuckings awesome


Yeah it fucking is. I used to listen to that record so much. Both are playing here on the 31st, I'm really stoked.

quote

lights bane wrote on Jul 11th, 2010 12:47pm

Nay, Whyalla. Town of about 18,000 people 400km from Adelaide. It's about as much fun as it sounds.

quote

lights bane wrote on Jul 7th, 2010 6:21pm

i see you lurkin' boi

quote

Bob_Smith wrote on May 30th, 2010 2:08pm

Cianyx wrote on May 31st, 2010 at 12:00am :
With a pic like that....

Don't you have, like, school to go to?
haha, fair enough. orianthi is... well. yeah.

taking the day off tmrw. just coz - claiming a mr wood mental health day :D

quote

Bob_Smith wrote on May 30th, 2010 1:59pm

teh lurkerz iz lurkz on my profile

quote

webbtje wrote on May 9th, 2010 1:31pm

The least you can do is help me wear down that last.fm kid's self-esteem.

quote

xicetraex wrote on Mar 27th, 2010 11:09pm

Hah, yeah. Good point. I shall no longer discuss metal with those who don't appreciate it.

quote

xicetraex wrote on Mar 27th, 2010 2:27pm

Lol that comic was hilarious. Honestly that describes my mindset, which kinda makes me feel like a douche.

quote

wheatmore wrote on Dec 28th, 2009 12:13pm

i have a problem with you boy


i went on your last fm with an intention of leaving a comment here and insulting your music tastes


however i found i quite liked them



gaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

quote

~Mr Brownstone~ wrote on Dec 13th, 2009 10:31am

Cianyx wrote on Dec 13th, 2009 at 6:08pm :
Another UGer, Bob_Smith, goes to the same school as me. He might know them, because unlike me, he is actually interested in practising guitar. What school do you go to?
Parkdale, a complete shithole. I was thinking of going to Melourne High, but I couldn't be assed taking a 40 minute train to school everyday. Where abouts do you live?

quote

~Mr Brownstone~ wrote on Dec 13th, 2009 8:57am

Cianyx wrote on Dec 13th, 2009 at 7:08am :
Bwahaha. Doesn't ring a bell, I don't hang out with musos much What year are they?
Haha year 10 (well 11 now). Haha yeah I realised that a thousand people must go there so yeah, one in million chance.

quote

1 2 3 read next
Post your comment :
Expand