Birdy266

Birdy266's Profile Comments

Comments: 48, viewing 1 - 20

synyster_A7X wrote on Jan 6th, 2010 5:37pm

please listen to my A7X cover on my profile
cheers!

quote

synyster_A7X wrote on Jan 6th, 2010 5:36pm

please listen to my A7X cover on my profile
cheers!

quote

chaoticfables wrote on Sep 11th, 2009 10:57pm

Don't lurk brah :(

quote

thanksgiving wrote on Jul 12th, 2009 3:50pm

Birdy266 wrote on Jul 13th, 2009 at 12:16am :
Who tha fuck is this Birtdy266?! You lying, cheating bastard! Haha I want to lucid dream, you ever done it?


I once had a dream where I knew it was a dream and I was killing a witch.

It was like video game style, but then my mum woke me up for school and then I had to get dressed in my room but I had to pee and I had no clothes on so I started pissing on the floor and then mum came in n she's like "WTF YOU DUMB CUNT" n im liek "oh shi-"

What about you?

quote

thanksgiving wrote on Jul 11th, 2009 1:00pm

Birdy266 wrote on Jul 11th, 2009 at 8:27pm :
Street Sharks...Yeah I miss that too


*cries in Birtdy266's arms*

quote

thanksgiving wrote on Jul 10th, 2009 5:01pm

Birdy266 wrote on Jul 9th, 2009 at 12:45am :
Haha yeah it's sad that they don't make them anymore ;__; they don't make lots of old cartoons anymore...I love Rugrats haha


I miss that cartoon with the Sharks... they were like crime fighting sharks... that was a long time ago :(

quote

thanksgiving wrote on Jul 8th, 2009 4:20pm

Birdy266 wrote on Jul 9th, 2009 at 12:45am :
Haha yeah it's sad that they don't make them anymore ;__; they don't make lots of old cartoons anymore...I love Rugrats haha


Man I love the oldschool cartoons.

What happened to oldschool Dragon Ball Z?

What the hell is this modern day bullshit :(

quote

thanksgiving wrote on Jul 8th, 2009 3:14pm

Birdy266 wrote on Jul 8th, 2009 at 7:57pm :
Ahh yes lasagne, lasagne + Garfield = not happy John (i think that's the name)

One of the greatest cartoons ever made...

Also: Rocko's Modern Life

quote

thanksgiving wrote on Jul 6th, 2009 5:30pm

Birdy266 wrote on Jul 7th, 2009 at 1:05am :
The Chili Peppers, I just like calling them that xD


Teh lasagne.

quote

thanksgiving wrote on Jul 1st, 2009 3:03pm

Birdy266 wrote on Jul 1st, 2009 at 11:27pm :
What about the Chili Wilis?


Chili Wilis? :haha:

quote

kittyroxnow wrote on Jun 28th, 2009 3:31pm

Birdy266 wrote on Jun 28th, 2009 at 4:57am :
Ahh ok
yep

quote

thanksgiving wrote on Jun 28th, 2009 2:35pm

Standing in line to see the show tonight and there's a light on, heavy glow!

quote

ROCKMAN_A1 wrote on Jun 28th, 2009 1:46pm

Birdy266 wrote on Jun 27th, 2009 at 12:52am :
Haha yeah she said she'd trade it for my Trivium one, I'd prefer the Megadeth so yeah. You have a few bands I recognise up there, so I take it you're into metal?
Hellyeah!Heavy Metal Rules!!!

quote

thanksgiving wrote on Jun 27th, 2009 4:30pm

Birdy266 wrote on Jun 27th, 2009 at 3:26pm :
Haha I didn't know I got any comments from you but yeah thanks for the accepting I see you lurking around the pit a fair bit.


:haha:

I love the pit

quote

kittyroxnow wrote on Jun 27th, 2009 3:23pm

Birdy266 wrote on Jun 27th, 2009 at 1:11am :
We visit your profile and then we read that you will add us, where else do you say it?
the friend request

quote

kittyroxnow wrote on Jun 27th, 2009 6:44am

Birdy266 wrote on Jun 26th, 2009 at 10:48pm :
I read what you said in your profile AFTER I clicked on it ;__; You trap us all in! haha
??

quote

ROCKMAN_A1 wrote on Jun 26th, 2009 3:01pm

Thanx for add dude! :cheers:

quote

ROCKMAN_A1 wrote on Jun 26th, 2009 3:00pm

Birdy266 wrote on Jun 26th, 2009 at 8:55am :
Haha cheers for the picture comment. That shirt is now in my girl friends house somewhere haha I haven't seen it for months.
Hahaha...lol Go get your T-Shirt!!! :D

quote

thanksgiving wrote on Jun 2nd, 2009 2:20pm

Thanks for the add :cheers:

quote

__Sp-FoB-McR__ wrote on Jan 22nd, 2009 1:34pm

thx 4 add..

quote

1 2 3 read next
Post your comment :
Expand