【♠Jøsh♠】

【♠Jøsh♠】's Profile Comments

Comments: 36, viewing 1 - 20

themightymitch wrote on Nov 30th, 2008 7:01pm

ahh right

did u know luke or tom clarke from ur school, they left last year

quote

themightymitch wrote on Nov 26th, 2008 6:13pm

yeh im gud mates with ali nd i know brogan nd them lot a bit

yeh, town.... wat a place on saturday

quote

themightymitch wrote on Nov 24th, 2008 5:33pm

nah i went higham lane... just fininshed there, im doin an apprenticeship now

you probly seen me round town or sumfin

quote

themightymitch wrote on Nov 22nd, 2008 10:09am

recognise me? wher bouts in nuneaton r u from

or wat school did u go to?

quote

Mikeyw1233 wrote on Oct 28th, 2008 2:20pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 28th, 2008 at 2:20pm :


come on msn you crazy fool
and well done, i never thought your review would get accepted
its a bit suspicious that the UG teams came out before yours even tho you where waitin for ages, its almost as if they wanted top spot

I know they are pigs!

quote

Mikeyw1233 wrote on Oct 28th, 2008 1:20pm

My review has finally been accepted!!!!!!!!!

quote

Mikeyw1233 wrote on Oct 17th, 2008 2:48pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 17th, 2008 at 8:23am :


ya dirty skivver


I crippled my back again :( It was fine I got ready for school and then it just went.

quote

XxLloydxX wrote on Oct 5th, 2008 5:01am

【♠Jøsh♠】 wrote on Sep 25th, 2008 at 4:41pm :


this is amazing
can i add it to my page?
if not, its kool, i understand, i get rid of it if not


Thanks and sure, why not? :P

quote

guitargurl317 wrote on Oct 3rd, 2008 9:44pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 3rd, 2008 at 11:00am :


yeah same
this convo is now officially dead
@_@
welcome to the 21st century
lol

lol yup. haha

quote

guitargurl317 wrote on Oct 3rd, 2008 3:21am

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 2nd, 2008 at 4:28pm :


wats the fastest you completed solitaire? (im terrible at it)
one of my friends at school did this insane solitaire game
i think he got like 55 seconds or something, as long as you don't end up playing online gmaes you will be fine, not even i've sunk to that yet, and i dont plan on either

um i think my fastest was....45 minutes. im prrty bad at it too. half the time i dont evn finish the game becuz i always get stuck. lol

quote

guitargurl317 wrote on Oct 2nd, 2008 9:25pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 2nd, 2008 at 4:20pm :


solitare? so thats kinda like me but more extreme than playin xbox?
lol
i don't have too many friends because england is a bit of a narrow minded place full of chavs
@_@
there are no fun places where i live, just town and the only good shop is hmv

yea...tht does kinda suk. !!!! omg i just beat my solitair game!!!! yay me!!!! lol

quote

guitargurl317 wrote on Oct 2nd, 2008 9:14pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 2nd, 2008 at 3:30pm :


hahahaha that is quite lazy, i have nothing else to do other than coursework(yeah right)
so i either end up on my laptop doing nuffin or playin games so im a bit of a waster
@_@
also there are no good places to go cus i live in literally the middle of nowhere in a tiny little town
its sucks


lol. same here. i live where like all the nice houses r and all the fun places are in the not so nice part where my friends live. lol. i always end up on here, listening to music or playing solitair.

quote

guitargurl317 wrote on Oct 2nd, 2008 8:09pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 2nd, 2008 at 11:20am :


thats not as loserish as me, im too lazy to play guitar sometimes so i will probly play on my xbox, thats how much of a loser i am, im just glad that im somehow still skinny and have a braincell left


lol. at least ur active enuff to play xbox. half the time i tell my little sister to pass me the remote when im watching tv and it'll be sitting rite ther. yet sumhow, im losing wieght.

quote

guitargurl317 wrote on Oct 2nd, 2008 12:27am

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 1st, 2008 at 4:01pm :


school always takes it out of me too
i would go out, but i only have about 2 friends that i actualy like and they live nowhere near me
@_@
i cant wait till i get to college


same here! none of my friends live near me. if i hang out with thm i gotta walk like 3 miles. so i usually stay home and play guitar like the loser i am. lol

quote

guitargurl317 wrote on Oct 1st, 2008 8:28pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 1st, 2008 at 11:00am :


i havnt been watchin the news, but i know about the credit crisis, banks r closing down here
i dont know anything about george bush but i still dont like him, i mention him in one of my blogs
sorry the comment wasnt much, but im just so tired that i cant think, been playin rugby today, its well good but tiring wubu2?
relationships in general bring alot of hassle and i dont want that

lol. exactly, thts why im in no hurry to find sum1 special 4 me. i jus got home from skool so im pretty beat 2.

quote

Mikeyw1233 wrote on Oct 1st, 2008 6:08pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 1st, 2008 at 1:04pm :


i reassure you your mum is very good at cleaning chimneys personally, its the customer service which counts, and don't forget she's cheap

Your mum's customer service is excellent (like the Kinks) and her prices are epic

quote

Mikeyw1233 wrote on Oct 1st, 2008 4:46pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Oct 1st, 2008 at 11:33am :


Ian
your a muppet!!!
but i will still clean your chimney for you

Nah my chimney is fine, your mum did a great job with her electrostatic dust precipitator.

quote

guitargurl317 wrote on Sep 30th, 2008 11:54pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Sep 30th, 2008 at 5:28pm :

im not good enough to start a band, but i still have a fair amount of life left hopefully, one of my dreams is to play guitar in a female vocaled punk band
just seems awesome
the poem isnt depressing, its alright, poetry is meant to be grim

America sux rite now. we're 4 trillion dollars in debt becuz of George Bush and ppl want to vote for John McCain who is basically going 2 follow George Bush's footsteps and has the govenor of Alaska as his running mate. who by the way, is STUPID!! she has no i dea what she's talking about and she's a beauty queen for Chrissake. lol. thanx for the poetry comment. tht wasnt one of my depressing onez tho. the most depressing were written last year, but thts the happiest poem i hav, which still says alot. i kno what u mean about the luv thing. i feel the same

quote

guitargurl317 wrote on Sep 30th, 2008 6:44pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Sep 30th, 2008 at 11:01am :


lol, my life is on standby
no girlfriend, no hobbies, no job. lots of rain in the uk
@_@
just waiting for exams to come and go

how bout you? bet its interesting in america


not really basically the same over here.
jus tryna find band members.
no one to love in my life.
writing random dpressing poetry. (chek out the poem in my blog)

quote

guitargurl317 wrote on Sep 29th, 2008 11:19pm

【♠Jøsh♠】 wrote on Sep 28th, 2008 at 8:29am :


im still a kid in high skool surrounded by chavs
¬¬
myspace isnt too good, but theres more people, and its funny pissin people off on it
=]
yeah you get emos on it with about 5,000 friends and they dont even talk to them anyways, kinda pointless


tru....so what's new? hows ur life going??

quote

1 2 read next »
Post your comment :
Expand